مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 14:382019-09-24اقتصادي

کیفیت سوخت توزیعی در شهر تهران کاملا مطابق استاندارد است


مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ضمن رد شایعه ها درباره بالا بودن گوگرد بنزین توزیعی در سطح شهر تهران گفت: کیفیت سوخت توزیعی در این کلانشهر کاملا مطابق استانداردهای سوخت یورو 4 است و آمادگی داریم در حضور نمایندگان سازمان های مرتبط کیفیت .

- مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ضمن رد شایعه ها درباره بالا بودن گوگرد بنزین توزیعی در سطح شهر تهران گفت: کیفیت سوخت توزیعی در این کلانشهر کاملا مطابق استانداردهای سوخت یورو 4 است و آمادگی داریم در حضور نمایندگان سازمان های مرتبط کیفیت سوخت جایگاه ها را آزمایش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرامت ویس کرمی درباره انتشار برخی شایعات مبنی بر افزایش گوگرد بنزین توزیعی در سطح شهر تهران تا سه برابر حد مجاز گفت: در نمونه گیری های ثانویه ای که روز شنبه، 30 شهریور ماه از سوخت توزیعی در چند جایگاه عرضه در سطح شهر تهران انجام شد، نه تنها گوگرد هیچ کدام از نمونه ها به عدد 50 پی پی ام (حد مجاز گوگرد) نمی رسید، بلکه در بسیاری از موارد این عدد از این رقم نیز کمتر بود که نتایج و مستندهای آزمایشگاهی آن نیز به سازمان های مربوطه ارسال شده است.

وی با تاکید بر این که سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت محیط زیست تنها مراجع رسمی هستند که می توانند درباره کیفیت سوخت توزیعی اظهارنظر رسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت سوخت توزیعی در شهر تهران کاملا مطابق استاندارد است

کیفیت سوخت توزیعی در شهر تهران کاملا مطابق استاندارد است