مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 12:082019-09-24سياسي

استخدام درجه داری نیروی انتظامی استان کرمان


رییس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در حال حاضر نیروی درجه دار مرد با مدرک دیپلم جذب می کنیم که پس از برگزاری آزمون ورودی در بین واجدان شرایط، - مراحل گزینش و استخدام براساس اولویت امتیازات و استخدام انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ نوربخش رشیدی امروز دوم مهرماه در نشست خبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند بگردید بهترین ها را انتخاب کنید .

رسانه ها در این امر دخیل هستند و می توانند افراد شایسته را به ما معرفی کنند.

وی افزود: گزینش گذرگاه و مسیر ورود انسان های انقلابی، مومن، شایسته، توانمند و برخوردار از روحیه جهادی به نیروی انتظامی است.

رشیدی با بیان اینکه جذب و استخدام به روش عضوگیری و عضویابی انجام می شود، تصریح کرد: در عضوگیری شرایط و ضوابط کلی جذب تعیین و اعلام می شود و داوطلبان مراجعه و درخواست استخدام می کنند.

وی بیان کرد: در روش عضویابی، پس از تعیین شرایط، رده های گزینش نسبت به شناسایی افراد اقدام و آنها را تشویق و ترغیب به ورود به نیروی انتظامی می کنند و بیشتر در این زمینه کار میکنیم.

رییس هسته گزینش فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: اکنون تلاش ما بر این است نیروهای موردنظر را شناسایی و نسبت به جذب آنها اقدام کنیم و رسانه ها می توانند به شناسایی نیروهای مومن و متعهد کمک کنند و ما نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام درجه داری نیروی انتظامی استان کرمان

استخدام درجه داری نیروی انتظامی استان کرمان