مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 11:432019-09-24فرهنگي

آغاز اجرای یک طرح جدید در تماشاخانه هامون


سالن تئاتر هامون با راه اندازی سانس ویژه ای در برنامه هرروزه خود، طرح خود برای حمایت از تئاترهای خلاقانه، تجربی و دانشجویی را کلید زد.

- سالن تئاتر "هامون" با راه اندازی سانس ویژه ای در برنامه هرروزه خود، طرح خود برای حمایت از تئاترهای خلاقانه، تجربی و دانشجویی را کلید زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی حجازی فر، مدیر هنری تئاتر هامون در این رابطه توضیح داد: همان طور که پیش تر نیز وعده داده بودیم، یکی از برنامه های جدی تئاتر هامون برای حمایت از استعدادهای تئاتری کشور از روز گذشته (دوشنبه) و با اجرای تئاتر پپ در سانس 17:30 در سالن تئاتر هامون کلید خورد تا از این به بعد بتوانیم مشابه اتفاقی که با ایجاد باکس ویژه هنر و تجربه در سینمای کشور رقم خورد را در عرصه تئاتر رقم بزنیم.

وی افزود: این اقدام تلاشی برای ایجاد فرصت دیده شدن آن دسته از نمایش های با ارزش در میان تئاترهای غیرتجاری است که اجرایشان می تواند به دیده شدن جایگاه برجسته سازندگان آن ها در جامعه تئاتر ایران کمک کند و از سوی دیگر به ذائقه مخاطبان و کیفیت هنری اجراهای موجود نیز چیزی بیافزاید.

حجازی فر درباره برنامه های این سالن تئاتر توضیح داد: در راستای حمایت از گروه های تجربی، علاوه بر دو سانس اصلی این سالن، باکسی ویژه برای ساعت 17:30 را اضافه کردیم که با بهای بلیت کمتر از ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای یک طرح جدید در تماشاخانه هامون

آغاز اجرای یک طرح جدید در تماشاخانه هامون