مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 08:432019-09-24بين الملل

جانسون: اروپا برای رسیدن به برگزیت انعطاف نشان دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی دولت انگلیس روز دوشنبه گفت که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به دونالد تاسک رییس شورای اروپا گفته است اگر بخواهید توافق برگزیت حاصل شود، - نخست وزیر انگلیس در دیدار با رییس شورای اروپا گفت که برای رسیدن به توافق خروج، اتحادیه اروپا باید از خود انعطاف نشان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی دولت انگلیس روز دوشنبه گفت که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به دونالد تاسک رییس شورای اروپا گفته است اگر بخواهید توافق برگزیت حاصل شود، جنبش و انعطاف پذیری از سوی اروپا ضرورت دارد.

بر اساس گفته سخنگوی دولت انگلیس، جانسون و تاسک در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره یافتن جایگزینی برای ترتیبات پشتیبان در خصوص ایرلند گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، قرار است که جانسون و تاسک طی هفته های آینده ارتباط با یکدیگر را حفظ کنند.

پیش از این نیز نخست وزیر بریتانیا روز دوشنبه در مورد احتمال دستیابی به پیشرفت در موضوع خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در مذاکرات حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک هشدار داد.

(جزییات بیشتر)مردم بریتانیا (انگلیس، ایرلند شمالی، اسکاتلند و ولز) سوم تیر ماه سال 1395در یک همه پرسی به خروج این کشور از اتحادیه اروپا رأی مثبت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون: اروپا برای رسیدن به برگزیت انعطاف نشان دهد

جانسون: اروپا برای رسیدن به برگزیت انعطاف نشان دهد