مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 06:032019-09-24دانش

دنیای پیچیده گجت ها زندگی شما را ساده می کند


حمیده آقاجانی، دنیای ما دنیای فناوری و هوشمندسازی است؛ شاید تا ده سال آینده در جهان بسیاری از روش های زندگی تغییر کرده و سبک زندگی هوشمند در ادبیات زندگی مردم جایی برای خود باز کرده و شاید هم بسیاری از ابزار هایی که در فیلم های جیمز باند دیده ایم، - گجت ها، ابزاری هوشمند و کاربردی در حوزه های مختلف هستند که موجب آسایش زندگی انسان ها می شوند.

گروه فناوری خبرگزاری دانشجو- حمیده آقاجانی، دنیای ما دنیای فناوری و هوشمندسازی است؛ شاید تا ده سال آینده در جهان بسیاری از روش های زندگی تغییر کرده و سبک زندگی هوشمند در ادبیات زندگی مردم جایی برای خود باز کرده و شاید هم بسیاری از ابزار هایی که در فیلم های جیمز باند دیده ایم، محقق شود.

حتما نام گجت یا ابزارک را شنیده اید، ابزاک ها به وسایل الکترونیکی یا مکانیکی کوچکی گفته می شود که برای کاربرد های خاصی طراحی شده اند و به آسانتر شدن زندگی انسان ها کمک می کنند.

برخلاف باور عموم که فکر می کنند نام گچت بر روی هر وسیله ی الکترونیک جدیدی نهاده می شود، اما بسیاری از ابزار هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند، مثل تلفن های هوشمند و تبلت ها، ابزار های الکترونیکی کوچک مثل مسواک های برقی، بلندگو های بیسیم کوچک، دستگاه های پخش چند رسانه ای، چاقو های چند کاره و پیچ گوشتی های الکترونیکی و صوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای پیچیده گجت ها زندگی شما را ساده می کند

دنیای پیچیده گجت ها زندگی شما را ساده می کند