مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 14:032019-09-23سياسي

لزوم امضای تفاهم نامه سه جانبه برای میدان مشق


باید تفاهم نامه ای سه جانبه بین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شهرداری تهران و وزارت امورخارجه برای میدان مشق امضا شود تا بتوانیم مصوبه سال 1382 را اجرایی کنیم.

- معاون میراث فرهنگی کشور می گوید: باید تفاهم نامه ای سه جانبه بین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شهرداری تهران و وزارت امورخارجه برای میدان مشق امضا شود تا بتوانیم مصوبه سال 1382 را اجرایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود پیگیری های بیش از یک دهه رسانه ها برای اجرایی شدن مصوبه 16 سال قبل هیات دولت برای تبدیل میدان مشق به محوطه ای تاریخی به عنوان مجموعه ی موزه های ملی در تهران، هردار تهران و وزیر امور خارجه تفاهم نامه ای را ظهر چهارشنبه 27 شهریور در راستای توسعه مناسبات با وزارت امور خارجه امضا کردند که در قالبِ آن قرار شده تا شهرداری تهران اقدامات مربوط به واگذاری ساختمانی از املاک شهرداری به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در محدوده میدان مشق به وزارت خارجه را پیگیری کند.

ضمن اینکه تکمیل احداث و مدیریت ساختمان خدماتی در زمین متعلق به وزارت امور خارجه براساس طرح مورد توافق، از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

همچنین پیگیری اقدامات مربوط به احداث و بهره برداری ساختمانی با کاربری فرهنگی در زمین متعلق به وزارت امور خارجه موسوم به خانه دیپلمات و زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم امضای تفاهم نامه سه جانبه برای میدان مشق

لزوم امضای تفاهم نامه سه جانبه برای میدان مشق