مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 13:382019-09-23سياسي

بررسی چالش های نوین مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری در مازندران


دبیرعلمی کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری گفت: اولین دوره کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری در این استان به میزبانی موسسه آموزش عالی ادیب و مرکز علمی تقدیس در .

- دبیرعلمی کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری گفت: اولین دوره کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری در این استان به میزبانی موسسه آموزش عالی ادیب و مرکز علمی تقدیس در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

رضا حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بابیان اینکه این رویداد علمی در اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هم افزایی دانش، مفاهیم، کارکردها و ارتباطات میان مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری در سراسر کشور از دستاوردهای برگزاری این رویداد بین المللی است.

وی بااشاره به اینکه مازندران نخستین میزبان برپایی این کنفرانس است، تصریح کرد: اولین دوره کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری، با محوریت پایداری سیستم در روز 8 اسفند 98 به میزبانی موسسه آموزش عالی ادیب و مرکز علمی تقدیس برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های نوین مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری در مازندران

بررسی چالش های نوین مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری در مازندران