مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 12:582019-09-23اجتماعي

62 هزار دانش آموز کاشانی آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند


مدیر آموزش و پرورش کاشان از نواخته شدن زنگ مهر در 371 واحد آموزشی اشهرستان در نخستین روز مهرماه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- حسین مقنی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امسال از مجموع62 هزار دانش آموز شهرستان، 35 هزار نفر دانش آموز مدارس ابتدایی، 14هزار نفر در مدارس متوسطه اول و 12 هزار نفر در دبیرستان متوسطه دوم و هنرستان های فنی به امر تحصیل مشغول خواهند شد.

وی افزود: اول مهر به مثابه نوروز تعلیم و تربیت است و بر این اساس متولیان نظام آموزشی، 856 کلاس ابتدایی، 480 کلاس دبیرستان های متوسطه اول و 267 کلاس مدرسه های متوسطه دوم را برای ورود شوق انگیز دانش آموزان در روز نخست مهرماه ساماندهی کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان با اشاره به کمبود 700 معلم در شهرستان کاشان، تصریح کرد: برای جبران بخشی از کسری معلم نزدیک به پنج هزار ساعت نیروی حق التدریسی و 100 نفر از فرهنگیان بازنشسته و سرباز معلم به کار گرفته شد تا در اول مهر، هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

مقنی با تجلیل از نیکوکاران مدرسه ساز گفت: اگر آن ها آموزش و پرورش را یاری نمی کردند، امروز علاوه بر کمبود نیروی انسانی با کمبود فضای آموزشی نیز روبرو بودیم.

وی با اشاره به توسعه مراکز پیش دبستانی، افزود: در سال تحصیلی جدید بیش از یک هزار و 500 کودک به پیش دبستانی وارد شده تا آموزش های پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 هزار دانش آموز کاشانی آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند

62 هزار دانش آموز کاشانی آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند