مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 12:182019-09-23سياسي

انتقاد رییس سازمان بهزیستی از عدم پوشش سراسری مهد های کودک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی در مراسم آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی با اشاره به اینکه بیش از 15 هزار مهدکودک در سراسر کشور فعال هستند گفت: - رییس سازمان بهزیستی از نبود پوشش سراسری مهد های کودک در سراسر کشور انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی در مراسم آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی با اشاره به اینکه بیش از 15 هزار مهدکودک در سراسر کشور فعال هستند گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر در اینباره نباید به شرایط موجود قانع شویم.

وی یکی از محوری ترین مسائل مورد توجه در این زمینه را بیانات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و اظهار داشت: بنابر این بیانات هرچقدر در ارتباط با مهد های کودک سرمایه گذاری کنیم ضرر نخواهیم کرد.

رییس سازمان بهزیستی ارتقای کمی و کیفی مهد های کودک را حائز اهمیت خواند و گفت: سردرگمی در میان وظایف وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی در این زمینه در کنار ابهامات قانونی مشکلاتی را در توسعه مهد های کودک به وجود آورده است.

وی افزود: با مذاکرات خوب انجام گرفته میان مسؤولان شورای انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی و با تاکید رییس مجلس سازمان بهزیستی به دنبال این است که به شایستگی به وظایفش درخصوص م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس سازمان بهزیستی از عدم پوشش سراسری مهد های کودک

انتقاد رییس سازمان بهزیستی از عدم پوشش سراسری مهد های کودک