مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 12:132019-09-23اجتماعي

آموزش «صبر در برابر چالش های اجتماعی» از سنین کودکی


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: «صبر در برابر چالش های اجتماعی» مهارتی است که باید از سنین کودکی آموزش داده شود.

- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان تاکید کرد: آموزش صبر در برابر چالش های اجتماعی از سنین کودکی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: صبر در برابر چالش های اجتماعی مهارتی است که باید از سنین کودکی آموزش داده شود.

مسیح الله سلطانی در گفت وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با تاکید بر این که مقوله آموزش مهارت های زندگی به کودکان اهمیت بسیار زیادی دارد، اظهار کرد: اگر در جامعه امروز می بینیم که نوجوانان و جوانان دچار آسیب های اجتماعی می شوند و مشکلات مختلفی را در حوزه های اجتماعی تجربه می کنند، به این خاطر است که در دوران کودکی مهارت های زندگی اجتماعی را نیاموخته اند و پژوهش ها نشان می دهد که طی سال های آموزش پذیری کودکان، کمتر به این موضوع پرداخته شده است.

این مسئول ادامه داد: معمولا نگاه خانواده ها و مراکز علمی و آموزشی، فقط ارتقای رتبه علمی و مهارت های علمی دانش آموزان است و در آموزش و ارتقای سطح مهارت های اجتماعی حساسیت کم تری به خرج داده می شود.

از همین رو، مربیان مهدکودک، معلمان و افرادی که با کودکان در سنین پایین سر و کار دارند باید عنایت ویژه ای به این موضوع داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش «صبر در برابر چالش های اجتماعی» از سنین کودکی

آموزش «صبر در برابر چالش های اجتماعی» از سنین کودکی