مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 11:482019-09-23اجتماعي

نذر شادی یک گروه دانش آموزی در یزد برای نیازمندان


«بخندونیم»؛ نام گروهی متشکل از تعدادی دانش آموز و دانشجوی یزدی است که این روزها به دل بافت تاریخی شهرشان زده اند تا به بهانه ی بازگشایی مدارس از طریق تهیه و توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت اقدام به شاد کردن همنوعانشان کنند.

- بخندونیم ؛ نام گروهی متشکل از تعدادی دانش آموز و دانشجوی یزدی است که این روزها به دل بافت تاریخی شهرشان زده اند تا به بهانه ی بازگشایی مدارس از طریق تهیه و توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت اقدام به شاد کردن همنوعانشان کنند.

زهرا بقاییان مدیر اجرایی این گروه که فقط 16 سال دارد، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا می گوید: گروه بخندونیم در راستای القای شادی و حال خوب به مردم شهرمان برای ایجاد انگیزه و روحیه دادن به آنها برای آینده ای موفق شکل گرفته و برنامه های خیرخواهانه گروه نیز به عنوان نذر شادی برای اقشار مختلف جامعه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه می دهد: این روزها به بهانه بازگشایی مدارس و جمع اوری کمک های مردمی تاکنون برای 30 دانش آموز بی بضاعت شهرمان نوشت افزار مورد نیازشان را تهیه کرده ایم و هر چند که به ظاهر تعداد زیادی نیست ولی همچنان این حرکت را دنبال خواهیم کرد.

به گفته بقاییان، برخی از این دانش آموزان با کمک دبستان خیریه مهد رضویه شناسایی و برخی نیز دانش آموزانی بودند که اعضای گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر شادی یک گروه دانش آموزی در یزد برای نیازمندان

نذر شادی یک گروه دانش آموزی در یزد برای نیازمندان