مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 11:132019-09-23اقتصادي

جزییات و قیمت بلیت قطار اربعین اعلام شد+ نرخ ها


مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران جزییات برنامه های راه آهن را برای اربعین حسینی اعلام کرد و گفت: قیمت بلیت قطار برای سفرهای اربعین افزایش نمی یابد و بر اساس نرخ های مصوب امسال فروخته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید رسولی در نشست خبری امروز درباره ظرفیت ها و برنامه های راه آهن برای اربعین حسینی اظهار کرد: از پانزدهم تا 30 مهرماه امسال پیک سفرهای اربعین امسال است و بنابراین مانند سال های گذشته ستاد اربعین تشکیل دادیم.

پیش فروش قطارهای فوق العاده اربعین از 10 صبح چهارشنبه سوم مهر ماه آغاز می شود.

وی افزود: امسال روزانه 54 قطار در پانزده روز و در قالب858 رام قطار و 436 هزار صندلی پیش بینی شده است که از نظر تعداد قطار 43 درصد نسبت به اربعین پارسال رشد داشته است و این عدد در حوزه ظرفیت ایجاد شده به 47 درصد رشد می رسد.

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قیمت بلیت قطار اربعین افزایش نمی یابد و بر اساس نرخ مصوب امسال فروخته خواهد شد، ادامه داد: به عنوان مثال قیمت بلیت قطار مشهد-کرمانشاه چهارتخته 195 هزار تومان و شش تخته 185 هزار تومان است.

همچنین قیمت بلیت قطار تهران-کرمانشاه چهارتخته 95 هزار تومان، شش تخته 70 هزار تومان و اتوبوسی 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات و قیمت بلیت قطار اربعین اعلام شد+ نرخ ها

جزییات و قیمت بلیت قطار اربعین اعلام شد+ نرخ ها