مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 10:532019-09-23سياسي

خروجی جاده ابریشم تقویت گفتگوی میان فرهنگی و ادیان است


جاده ابریشم خروجی و نتیجه ارزشمندی برای تقویت گفتگوی میان فرهنگی و ادیان و ترویج تلورانس بین کشورهای واقع در این کریدور بین المللی است.

- رییس دفتر منطقه ای یونسکو گفت: جاده ابریشم خروجی و نتیجه ارزشمندی برای تقویت گفتگوی میان فرهنگی و ادیان و ترویج تلورانس بین کشورهای واقع در این کریدور بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستوان ستکفسکی صبح دوشنبه یکم مهرماه در آیین افتتاحیه اجلاس جهانی راه ابریشم در همدان، با بیان اینکه راه ابریشم بستر تبادل فرهنگ، ایده ها و دانش است، اظهارکرد: در یونسکو هدفمان این است که برای جوامع محلی ابزارهای اثربخشی فراهم آوریم تا این امکان ایجاد شود که آشتی و صلحی با هم داشته باشند و در کنار فرهنگ های مختلف کشورهای مختلف کنار راه ابریشم ترویجی از تعاملات و تبادلات فرهنگی بین کشورها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه جاده ابریشم یک خروجی و نتیجه ارزشمندی برای تقویت گفتگوی میان فرهنگی و ادیان و ترویج تلورانس میان کشورهای واقع در این کریدور بین المللی است، تصریح کرد: یونسکو چهارچوب برای خود دارد تا فهرست میراث جهانی به صورت متوازن و نماینده فرهنگ ها و مردم ملل مختلف باشد و به کشورهای آسیایی عضو خود کمک می کند تا فهرست های موقت خود را مورد بازنگری قرار دهند و انواع مختلف و جدید میراث خود را شناسایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی جاده ابریشم تقویت گفتگوی میان فرهنگی و ادیان است

خروجی جاده ابریشم تقویت گفتگوی میان فرهنگی و ادیان است