مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 10:432019-09-23اقتصادي

فراخوان نصب کارتخوان برای 15 گروه شغلی از اول مهر


مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اعلام کرد: 15 گروه شغلی شامل 50 صنف و مشاغل حقیقی برای نصب کارتخوان از اول مهر فراخوان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از فراخوان صاحبان 15 دسته از حرف و مشاغل مشمول نصب، راه اندازی و استفاده از سامانه صندوق فروش خبر داد.

وی ادامه داد: سازمان امور مالیاتی کشور به منظور ایجاد یک نظام مالیاتی شفاف و به روز، اجرای طرح تحول نظام اقتصادی کشور با رویکرد تحقق عدالت مالیاتی، تسریع و تسهیل در انجام امور و ارتقاء سطح رضایتمندی مؤدیان مالیاتی و آحاد جامعه را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

در این راستا طرح جامع مالیاتی به عنوان مهم ترین پروژه اقتصادی کشور نیازمند ایجاد بسترهای مناسب و زیرساخت های لازم جهت تکمیل بانک اطلاعاتی خود است که سامانه های فروشگاهی را می توان به عنوان یکی از مهم ترین این زیرساخت ها نام برد.

وی تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی طی چند سال گذشته با صدور فراخوان هایی فهرست اصناف و مشاغل موضوع اجرای این قانون را اعلام کرده است در سال جاری نیز 15 گروه شغلی که شامل 50 صنف و مشاغل حقیقی است برای نصب کارتخوان از اول مهر فراخوان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان نصب کارتخوان برای 15 گروه شغلی از اول مهر

فراخوان نصب کارتخوان برای 15 گروه شغلی از اول مهر