مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 09:582019-09-23سياسي

زنگ آغاز مهر در مدارس ورامین به صدا در آمد


همزمان با سراسر کشور، مراسم بازگشایی مدارس با حضور مسئولین شهرستان ورامین در مدرسه قرآن و عترت و انصارالمهدی(عج) برگزار شد و دانش آموزان ورامینی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

- همزمان با سراسر کشور، مراسم بازگشایی مدارس با حضور مسئولین شهرستان ورامین در مدرسه قرآن و عترت و انصارالمهدی(عج) برگزار شد و دانش آموزان ورامینی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح سال تحصیلی جدید و جشن بازگشایی مدارس در مدرسه قرآن و عترت طی سخنانی بیان کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت مردان و زنان ایران در هشت سال جنگ تحمیلی است و امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه مردم ایران است.

امام جمعه موقت ورامین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان تصریح کرد: امروز دانش آموزان رسالت بزرگی را بر عهده دارند و باید با توجه به مسائل علمی و آموزشی در جهت پیشرفت کشور قدم بردارند.

وی ادامه داد: نوجوانان وجوانان به مسائل اخلاقی و دینی خود توجه لازم را داشته باشند، زیرا علم آموزی در کنار تهذیب اخلاقی می تواند پیشرفت ماندگار را برای فرد به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام محمودی افزود: این مدرسه در زمینه قرآن و اذان در سال های گذشته رتبه های برتر منطقه و استان را کسب کرد که این نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آغاز مهر در مدارس ورامین به صدا در آمد

زنگ آغاز مهر در مدارس ورامین به صدا در آمد