مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 09:482019-09-23فرهنگي

همدان نتوانسته با ثبت آثار جهانی خود به حقش دست یابد


امروز همدان با تمام داشته های خود، نتوانسته است به حقش دست پیدا کند و مدیریت شهری همدان این آمادگی را دارد تا در راستای ثبت جهانی آثار این شهر هر تلاشی که نیاز هست انجام دهد.

- شهردار همدان گفت: امروز همدان با تمام داشته های خود، نتوانسته است به حقش دست پیدا کند و مدیریت شهری همدان این آمادگی را دارد تا در راستای ثبت جهانی آثار این شهر هر تلاشی که نیاز هست انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه همدان، عباس صوفی صبح دوشنبه یکم مهرماه در آیین افتتاحیه اجلاس جهانی راه ابریشم در همدان، با بیان اینکه همدان به عنوان نخستین پایتخت ایران و شهری با بیش از 5 هزار سال مدنیت و 500 سال پایتختی، همواره خاستگاه تاریخ و فرهنگ و هنر بوده است، عنوان کرد: این شهر با برج و باروهایش، با مهندسی دایره وارش و با آب و هوای کوهستانی و بی مثالش در طول تاریخ همیشه مستحکم و با اقتدار ایستاده و حتی پس برخی تهاجم ها، بار دیگر ققنوس وار سر بلند کرده است.

وی افزود: همدان از گذشته های دور تا کنون شهر بازرگانی بوده و به واسطه قرار گرفتنش در مسیر راه ابریشم حلقه اتصال شرق به غرب بوده است.

از شیان تا هتیان تا اوزکند و کاشمر و سمرقند و تا بغداد و دمشق و استانبول و رم، همه و همه برای مبادلات تجاری خود از شرقی ترین نقطه آسیا تا قلب اروپا از همدان می گذشتند و مبهوت تاریخ و عظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان نتوانسته با ثبت آثار جهانی خود به حقش دست یابد

همدان نتوانسته با ثبت آثار جهانی خود به حقش دست یابد