مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 09:382019-09-23اقتصادي

10 دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی جایگزین ناوگان فرسوده ارومیه می شود


رییس سازمان حمل و نقل  بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: افزایش اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی ارومیه ضرورتی ندارد.

- مهدی مژدهی فر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به جمعیت و تعداد سفرهای برون شهری ورود اتوبوس و تاکسی جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی ارومیه ضرورتی ندارد.

مژده هی فر با اشاره به اینکه در حال حاضر 293 اتوبوس شرکت واحد توسط بخش خصوصی و 49 اتوبوس ملکی در ارومیه به ارائه خدمات مشغول هستند تصریح کرد: در سال گذشته 14 دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل و نقل شهری ارومیه شده و امسال با وجود افزایش 100 درصدی قیمت اتوبوس ها تنها 20 دستگاه اتوبوس نوسازی و بازسازی شده از تبریز وارد ناوگان حمل ونقل عمومی ارومیه شده است.

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه یاد آور شد: علاوه بر 20 دستگاه خریداری شده تا پایان سال جاری نیز 10 دستگاه اتوبوس نوسازی و بهسازی شده از سایر استان ها خریداری و جایگزین ناوگان عمومی فرسوده ارومیه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ورود ناوگان جدید باعث کاهش درآمد سایر رانندگان خواهد شد اظهار کرد: برحسب میانگین و با توجه جمعیت مناطق مختلف شهر روزانه 4 هزار الی 12 هزار نفر مسافر توسط اتوبوس های شرکت واحد ارومیه جابجا می شوند بنابراین شهرداری بجای ورود اتوبوس های جدید در پی جایگزینی ناوگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی جایگزین ناوگان فرسوده ارومیه می شود

10 دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی جایگزین ناوگان فرسوده ارومیه می شود