مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 19:532019-09-22سياسي

پیوند فرهنگی ایران و اسپاینا در تهران


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم اقتتاح نمایشگاه میراث باستان شناسی اسپانیا در ایران، از پیوند فرهنگی دو کشور سخن گفت و رییس موزه باستان شناس آلیکانته هم موفقیت نمایشگاه «ایران؛ - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم اقتتاح نمایشگاه میراث باستان شناسی اسپانیا در ایران، از پیوند فرهنگی دو کشور سخن گفت و رییس موزه باستان شناس آلیکانته هم موفقیت نمایشگاه ایران؛ مهد تمدن را که پنج ماه در این کشور برپا بود، نتیجه اشتراکات فرهنگی ایران و اسپانیا دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان پس از گرفتن رای اعتماد از مجلس به عنوان نخستین وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نخستین رویداد رسمی خبری شرکت و نمایشگاه میراث باستان شناسی اسپانیا را در موزه ملی ایران افتتاح کرد.

او ابتدا با مردم شهر آلیکانته اسپانیا به خاطر سیل اخیر ابراز همدردی کرد و گفت: قطعاً ملت اسپانیا از این حادثه به خوبی عبور کرده و مسیر سعادت را طی می کنند.

او با اشاره به افتتاح نمایشگاهی از تمدن اسپانیا در ایران، بیان کرد: در شرایط پرآشوب جهان، برگزاری برنامه های فرهنگی، پیام صلح، دوستی، مودت و آرامش به ما می دهد.

برنامه های فرهنگی نقاط مشترک جوامع انسانی را برجسته می کند و باعث نزدیکی انسان ها می شود، موزه ها نقش مهمی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند فرهنگی ایران و اسپاینا در تهران

پیوند فرهنگی ایران و اسپاینا در تهران