مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 19:532019-09-22سياسي

آغاز محاکمه اخلالگران اقتصادی پرونده « پرهام» از 7 مهر


رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی موسوم به «پرهام» از 7 مهر در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی استان به صورت علنی آغاز می شود.

- رییس کل دادگستری گلستان گفت: رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی موسوم به پرهام از 7 مهر در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی استان به صورت علنی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی هاشمیان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با بیان اینکه اقدامات دستگاه های مختلف در برخورد با جرم باید پیشگیرانه باشد، اظهار کرد: متأسفانه مردم و ما مسئولان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم خوب عمل نکرده ایم.

وی پرونده کلاهبرداری 220 میلیاردتومانی شرکت لیزینگ خودرو معروف به پرهام را از نمونه های بی توجهی مردم نسبت به حفظ مال خود و اعتماد نابجا دانست و گفت: این پرونده 3 هزار شاکی دارد که دو هزار و 500 نفر آن گلستانی هستند.

در سال 92 متهمان این پرونده 200 میلیاردتومان فقط از مردم شهرستان آزادشهر کلاهبرداری کرده بودند.

رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به افزایش 63 درصدی کلاهبرداری در استان از ابتدای امسال افزود: به رغم همه اطلاع رسانی هایی که در پرونده پرهام انجام شد، مدتی قبل یک نفر در گرگان دستگیر شد که به همان شیوه 2 میلیارد تومان از 100 نفر کلاهبرداری کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محاکمه اخلالگران اقتصادی پرونده « پرهام» از 7 مهر

آغاز محاکمه اخلالگران اقتصادی پرونده « پرهام» از 7 مهر