مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 19:132019-09-22سياسي

هیچ تفکری نمی تواند جایگزین تفکر انقلابی گری شود


فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد گفت: ایستادگی مردم عراق، سوریه و یمن در مقابل استکبار از دستاوردهای دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه لرستان، سرهنگ احمد علی فیض الهی در دیدار نیروهای مسلح با امام جمعه بروجرد، اظهار کرد: یاد وخاطره دوران دفاع مقدس برای همه ما جزء ارزش ها است.

وی تصریح کرد: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و سایر جیره خواران خود با طراحی یک جنگ نیابتی در منطقه با سرکردگی صدام که از مهره های خودشان بود، جنگ تحمیلی را در ایران آغاز کردند.

فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی به صورت رسمی از 31 شهریور ماه سال 59 آغاز شد که مردم ایران با ایثار و از خودگذشتگی پای کار آمدند و جانانه دفاع کردند.

فیض الهی اضافه کرد: کفار برای نابودی اسلام پیش قدم شده بودند چرا که می دانستند با پا گرفتن انقلاب، بیداری اسلامی به سراسر دنیا صادر می شود.

وی بیان کرد: رشادت و شهادت طلبی مردم ایران باعث شد که اقدام دشمن با شکست روبرو شود.

فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد ادامه داد: امنیت پایدار در مرزهای آبی وخاکی، ایستادگی و مقاومت مسلمانان منطقه، عراق، سوریه و یمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تفکری نمی تواند جایگزین تفکر انقلابی گری شود

هیچ تفکری نمی تواند جایگزین تفکر انقلابی گری شود