مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 17:582019-09-22اجتماعي

صحن حضرت زهرا در نجف امسال تکمیل می شود


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با اشاره به پیشرفت 97 درصدی صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال و احداث بخش غیرزیارتی، - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با اشاره به پیشرفت 97 درصدی صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال و احداث بخش غیرزیارتی، این صحن کامل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه فارس، اسکندر قاسمی بعدازظهر یکشنبه 31 شهریور در دیدار فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه اکنون وارد فاز توسعه حرم ها شده ایم، گفت: یکی از اقدامات ماندگار ستاد بازسازی عتبات عالیات، احداث صحن حضرت زهرا(س) در حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی(ع) بوده که وستعی بالغ بر 220 هزار متر مربع دارد.

او با بیان اینکه احداث بخش زیارتی این صحن که 110 هزار متر مربع وسعت دارد اکنون با 97 درصد پیشرفت، تداوم دارد، گفت: با اتمام این بخش و احداث بخش غیرزیارتی، صحن حضرت زهرا(س) تا پایان امسال آماده بهره برداری خواهد بود و صحن حرم مطهر حضرت علی(ع) بالغ بر 20 برابر خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه فارس در عتبات عالیات تاکنون هشتاد و شش پروژه را اجرا کرده است، گفت: صحن حضرت زینب(س) در حرم مطهر امام حسین(ع) در فضایی به وسعت 164 هزار متر مربع با همراهی و مشارکت مردم ایران ادامه دارد و استان فارس نیز ساخت هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحن حضرت زهرا در نجف امسال تکمیل می شود

صحن حضرت زهرا در نجف امسال تکمیل می شود