مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 15:432019-09-22اقتصادي

سیب زمینی تراریخته اوایل سال 99 آماده اخذ مجوز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، نیراعظم خوش خلق سیما رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در جمع محققان بخش تحقیقات مهندسی ژنتیک و ایمنی زیستی پژوهشگاه، - رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی درباره دستیابی به بیش از 147 رخداد تراریخته در ارقام مختلف گیاهی، گفت: سیب زمینی تراریخته اوایل سال آینده آماده اخذ مجوز تایید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، نیراعظم خوش خلق سیما رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در جمع محققان بخش تحقیقات مهندسی ژنتیک و ایمنی زیستی پژوهشگاه، با تقدیر از تلاش ها و دستاورد های این بخش بر ضرورت تسریع در روند پژوهش های در حال انجام به منظور بهره مندی هر چه بیشتر کشاورزان از نتایج این تحقیقات و تولید ارقام تراریخته پس از اخذ مجوز های لازم تاکید کرد.

خوش خلق سیما در ادامه با بیان اینکه تحریم های شدید اعمال شده علیه ایران بیش از هر چیز معیشت و سفره مردم را نشانه رفته اند، بر ضرورت همدلی و همفکری محققان به منظور صرفه جویی حداکثری و بهره برداری بهینه از منابع موجود و تلاش برای جلب مشارکت و جذب منابع مالی از متقاضیان فناوری ها و دستاورد های تحقیقاتی پژوهشگاه تاکید کرد.

بهزاد قره یاضی، رییس بخش تحقیقات مهندسی ژنتیک و ایمنی زیستی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی هم با اعلام این که در حال حاضر 26


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیب زمینی تراریخته اوایل سال 99 آماده اخذ مجوز می شود

سیب زمینی تراریخته اوایل سال 99 آماده اخذ مجوز می شود