مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 15:182019-09-22سياسي

دور زدن قانون برای هیچکس مجاز نیست ولو اینکه وزیر باشد


رییس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه این ادعا را که مبارزه قوه قضاییه با فساد به اقتصاد لطمه وارد می‎کند و عرصه را بر سرمایه‎گذاران و تولیدکنندگان تنگ می‎ کند، - نادرست خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا – منطقه یزد، حجت الاسلام و المسلمین علی عبدالهی در آیین تکریم و معارفه رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد، صیانت از نیروی انسانی مجموعه با تکیه به پیشگیری از لغزش و ‎‎خطا را مبنای کار این سازمان خواند و افزود: در دستگاه قضایی، انسان‎هایی پاک‎سرشت، ساعی، امین و درستکار در حال خدمت به مردم هستند که در این میان اگر معدود افرادی بخواهند با خطای خود شأن سایرین را خدشه‎دار و اعتبار دستگاه عدلیه را تحت‎الشعاع قرار دهند، هرگز با آنان با مماشات برخورد نخواهد شد.

وی با بیان این نکته که ترحم بر هر فرد فاسدی ظلم است، تصریح کرد: ترحم و رأفت نسبت به افرادی که به واسطه طمع و تبعیت از هوای نفس دچار خطا می‎شوند و حیثیت سایر افراد کاردان و پاک‎دست را نیز به مخاطره می‎اندازند، عین ظلم است.

این مقام مسئول با اشاره به میانگین مراجعه مردم به دستگاه قضایی، ابراز کرد: دستگاه ‎قضایی در میان کلیه ادارات دولتی و خدماتی و اجرایی بیشترین آمار مراجعه‎کننده مردمی را داراست و این بر رسالت خطیر و حساس این مجموعه دلالت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور زدن قانون برای هیچکس مجاز نیست ولو اینکه وزیر باشد

دور زدن قانون برای هیچکس مجاز نیست ولو اینکه وزیر باشد