مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 15:082019-09-22فرهنگي

سه فیلم جدید روی پرده می آید/ آغاز اکران عمومی «ماجرای نیمروز: رد خون» از چهارشنبه


غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنغی نمایش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو با اشاره به تازه ترین مصوبات جلسه امروز شورا خبر داد: از چهارشنبه این هفته یعنی سوم مهرماه، - سه فیلم جدید روی پرده می آید/ آغاز اکران عمومی ماجرای نیمروز: رد خون از چهارشنبه به گفته غلامرضا فرجی از چهارشنبه این هفته، سوم مهرماه فیلم های ماجرای نیمروز: رد خون به همراه پیلوت و آبی به رنگ آسمان به روی پرده سینما ها می روند.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنغی نمایش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو با اشاره به تازه ترین مصوبات جلسه امروز شورا خبر داد: از چهارشنبه این هفته یعنی سوم مهرماه، سه فیلم اکران خود را در سینما های عمومی کشور آغاز خواهند کرد.

وی افزود: بر این اساس فیلم ماجرای نیمروز: رد خون به کارگردانی محمدحسین مهدویان در گروه آزادی به روی پرده سینما خواهد رفت.

پیلوت ساخته ابراهیم ابراهیمیان نیز در گروه زندگی اکرانش را اغاز می کند.

به گفته غلامرضا فرجی؛ آبی به رنگ آسمان به کارگردانی امیر رفیعی دیگر فیلم مصوب جلسه امروز بوده است که به صورت آزاد از چهارشنبه هفته جاری روی پرده سینما ها خواهد رفت.

وی همچنین اعلام کرد: قراداد اکران فیلم سینمایی لیلاج ساخته داریوش یاری هم در گروه فرهنگ و بعد از اکران سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه فیلم جدید روی پرده می آید/ آغاز اکران عمومی «ماجرای نیمروز: رد خون» از چهارشنبه

سه فیلم جدید روی پرده می آید/ آغاز اکران عمومی «ماجرای نیمروز: رد خون» از چهارشنبه