مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 14:082019-09-22دانش

ابلاغ شیوه نامه دانش پژوهی آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی


معاون آموزشی وزیر بهداشت با بیان اینکه اجرای بحث معادل سازی امتیاز دانش پژوهی آموزشی در ارتقای اعضای هیات علمی در آیین نامه مصوب سال 95 شورای عالی انقلاب فرهنگی، - اختصاصا برای وزارت بهداشت گنجانده شده، از ابلاغ شیوه نامه اجرایی جدید دانش پژوهی آموزشی به دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی با اشاره به اهمیت آموزش در ارتقای نظام سلامت، گفت: کارهای نوآورانه و برجسته ای در زمینه آموزش علوم پزشکی توسط اعضای هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور انجام می شود و لازم بود که این کارها در ارتقای اعضای هیات علمی دیده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با مباحثی که در سال 1395 برای بازنگری آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی انجام شده، در آیین نامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی بخش ویژه آیین نامه آموزشی و پژوهشی دیده شد که مخصوص وزارت بهداشت است.

در واقع هدف این بود که در کنار سایر فعالیت های اعضای هیات علمی از جمله پژوهش و ارائه خدمات، فعالیت های آموزشی نیز به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

دکتر لاریجانی تاکید کرد: طبق آیین نامه فوق اگر اعضای هیات علمی کار خلاقانه، نوآورانه در زمینه آموزش با روش مشخص و با اطلاع از اقدامات قبلی که در این حوزه انجام دهند، که به نتیجه ی مشخصی برسد و دیگران از آن مطلع و آن را نقد کنند به منز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ شیوه نامه دانش پژوهی آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی

ابلاغ شیوه نامه دانش پژوهی آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی