مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 13:532019-09-22سياسي

دشمنان تسلیم توانمندی های اعتقادی و انقلابی ایران شده اند


جانشین بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای ما شکست و ناکامی ابرقدرت های غرب و شرق بود، گفت: آن ها تسلیم اراده های عزت و قدرت و توانمندی های اعتقادی و انقلابی ما شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه خراسان جنوبی، سردار محمدحسین سپهر، جانشین بسیج مستضعفین کشور، امروز 31 شهریور، در مراسم رژه نیروهای مسلح بیرجند با بیان اینکه دشمنان تسلیم اراده های عزت و قدرت و توانمندی های اعتقادی و انقلابی ما شدند، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای ما شکست و ناکامی ابرقدرت های غرب و شرق بود.

جانشین بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: انگیزه الهی رزمندگان، روحیه اخلاص، توکل، ایثار، صبر و ارزش های دینی، اعتماد به خداوند، اعتماد به فرماندهان و نصرت الهی، شجاعت و صبوری رزمندگان و نترسیدن از دشمن و استفاده از الگوهای نبرد عاشورایی از دلایل پیروزی در جنگ بود.

سپهر با بیان اینکه تسلیم دشمن نشدن، علم، دانش و خرد فرماندهان و مدیران دفاع مقدس در تمام سطوح از عوامل پیروزی رزمندگان اسلام بود، تصریح کرد: ما ثابت کردیم در عملیات پدافندی از خرد، دانش و تجارب گرانبها بهره بردیم.

وی ادامه داد: عواملی که دشمنان برای جنگ اعلام کردند بخاطر اختلافات ارضی و مرزی بود، اما دلیل اصلی آن ها سرنگونی جمهوری اسلامی، ماهیت مستقل و استکبارستیزی انقلاب و به هم خوردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان تسلیم توانمندی های اعتقادی و انقلابی ایران شده اند

دشمنان تسلیم توانمندی های اعتقادی و انقلابی ایران شده اند