مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 13:532019-09-22سياسي

دشمنان ایران امروز در برابر اراده ملت به ذلت افتاده اند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان ما امروز با شکست در برابر اراده ملت ایران به ذلت افتاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه اردبیل، حجت الاسلام سیدحسن عاملی در آیین رژه نیروهای مسلح در آغازین روز هفته دفاع مقدس در اردبیل با ستایش روحیه حماسی ملت ایران در40 سال اخیر اظهار کرد: این روحیه حماسی سبب شده است تا دشمنان ما در برابر هجمه های بیگانگان به قدرت و صلابت واقعی برسند تا زمینه شکست و ناکامی دشمنان نیز فراهم آید.

وی با عرض ارادت به ساحت قدسی شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما هزینه های سنگینی را در این 40 سال به ویژه درر دوران دفاع مقدس پرداخت کردیم که آرمانی ترین این هزینه ها تقدیم شهدایی بوده که هر یک از این جوانان می توانستند برای این مرز و بوم نیروی انسانی غنی و مدیریتی باشند.

امام جمعه اردبیل به مایوس شدن استکبار جهانی در برابر عزت و عظمت ملت ایران اشاره کرد و گفت: شناسنامه اصلی این ملت عظمت و عزتی است که در این 40 سال به دست آورده است و به معنای واقعی دشمنان با فهمیدن این هویت واقعی به هر حیله و نیرنگی متوسل شدند اما به خوبی می دانند که اراده این ملت شکست ناپذیر است.

عاملی یکی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را در کنار پیشرفت های مختلف رسیدن به مرز خودکفایی در عرصه های مختلف به ویژه نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ایران امروز در برابر اراده ملت به ذلت افتاده اند

دشمنان ایران امروز در برابر اراده ملت به ذلت افتاده اند