مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 11:382019-09-22اجتماعي

پایان طرح دریا در مازندران با بارندگی تابستانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی طرح دریا در مازندران گفت که بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و مواج بودن دریای خزر و ممنوعیت شنا، - باران آخرین روز فصل تابستان در مازندران سوت طرح دریا را یک روز زودتر از موعد مقرر برای مسافران و مجاوران در این خطه شمال کشور به صدا درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی طرح دریا در مازندران گفت که بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و مواج بودن دریای خزر و ممنوعیت شنا، طرح دریا به طور رسمی از امروز 31 شهریور ماه در مازندران خاتمه یافت و این دستورالعمل به تمام فرمانداران شهر های ساحلی استان ابلاغ شده است.

عیسی قاسمی طوسی افزود: طرح دریا در سال جاری از اول خردادماه 98 در حدود95 نقطه از 337 کیلومتر ساحل خزر شروع شد و به طور رسمی نیز 31 شهریورماه پس از 124 روز سوت پایان این طرح برای سال جاری نواخته شده است.

وی گفت: در این مدت حدود یک هزار ناجی برای خدمات رسانی به مسافران در طرح دریا از ساعت 8 صبح تا 8 شب حضور فیزیکی داشتند و این حضور با وجود مواجی شدن دریا برای جلوگیری از احتمال غرق شدن مسافران همچنان تداوم داشت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: در سال جاری با هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی دستمزد ناجیان غریق تاکنون پرداخت شد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان طرح دریا در مازندران با بارندگی تابستانی

پایان طرح دریا در مازندران با بارندگی تابستانی