مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 04:132019-09-22اجتماعي

«مهر» به روایت آمار


مهر دوباره به پشت درهای مدارس رسیده و فردا 14.

6 میلیون دانش آموز به استقبالش می روند؛ هرچند گرانی لوازم التحریر و پوشاک بسیاری از خانواده ها را آزار داد و مشکلات آموزشی مناطق محروم همچنان به قوت خود باقیست؛ - با وجود همه سختی ها، آموزش و پرورش آماده بازگشایی مدارس است و روز اول مهر همچنان برای همه ما روز خاطره انگیزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال تحصیلی 97ـ 98 هم از آن سال های پرفراز و نشیبی بود که از خاطره آموزش و پرورش پاک نمی شود؛ رفت و آمدهای مدیریتی و انباشت مطالبات فرهنگیان در این سال تحصیلی نیز نارضایتی هایی را به دنبال داشت.

سیدمحمدبطحایی چهاردهمین وزیر آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب پس از 650 روز فعالیت اواسط خرداد ماه استعفا داد و سرپرستی وزارتخانه به سیدجوادحسینی سپرده شد.

با این حال محسن حاجی میرزایی 12 شهریور از نمایندگان رای اعتماد گرفت و بر صندلی وزارت آموزش و پرورش تکیه زد.

فارغ از تبعات تغییرات مدیریتی رخ داده، وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته برنامه هایی را به اجرا درآورد که از جمله آنها می توان به برنامه ویژه بوم، حذف مشق شب و راه اندازی اتاق اسباب بازی اشاره کرد.

بطحایی تاکید دولت برای تغییرات ساختاری و چابک سازی وزارتخانه را اجرا کرد و دست به ادغام هایی زد که از جمله چالش برانگیزترین آنها ادغام مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهر» به روایت آمار

«مهر» به روایت آمار