مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 17:082019-09-21سياسي

مراسم بزرگ اربعین حسینی نمایش وحدت مسلمانان و آزادیخواهان جهان برابر استکبار است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح ازمراسم بزرگ اربعین حسینی به عنوان نمایشگر وحدت مسلمانان و آزادیخواهان جهان برابر استکبار یاد کرد و گفت:اربعین حسینی حتی پذیرای آزادیخواهان و مبارزان با ظلم و ستم استکبارجهانی است و در این مراسم بزرگ، - پیروان دیگر ادیان الهی نیز که به تناسب فطرت انسانی شان، ظلم ستیز هستند، شرکت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی قرارگاه اربعین نیروهای مسلح، با اشاره به اهمیت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم اربعین حسینی، اظهار داشت: سال گذشته نیروهای مسلح همچون سنوات قبل توفیق خدمت رسانی به زائران حسینی را داشتند و بحمدالله به لحاظ امنیتی نیز کار را با موفقیت به پایان رساندند.

وی افزود: بخش های مختلف کشوری از جمله وزارت کشور و نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، سپاه، ارتش، وزارت دفاع، بسیج و.

در برگزاری این همایش عظیم با تمام توان و انگیزه بالا شرکت خواهند کرد تا بستر و ظرفیت های مناسب جهت تسهیل سفر زائران ایجاد شود.

سرلشکر باقری در ادامه تصریح کرد: همانطور که نیروهای مسلح در امدادرسانی ها و مقابله با بلایای طبیعی پیشرو هستند و در این راه از همه توان استفاده می کنند، در برگزاری مراسم بزرگ اربعین حضرت ابا عبدالله نیز به همین ترت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگ اربعین حسینی نمایش وحدت مسلمانان و آزادیخواهان جهان برابر استکبار است

مراسم بزرگ اربعین حسینی نمایش وحدت مسلمانان و آزادیخواهان جهان برابر استکبار است