مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 16:032019-09-21سياسي

دانشجویان پزشکی قداست این حرفه را درک کنند


بسترها و زمینه سازی ها انجام شود تا خود دانشجویان به مسائل فرهنگی و قداست شغل پزشکی ورود پیدا کنند تا مقداری افق نگاه ها بالاتر از مادیات بشود.

- امام جمعه ایلام گفت: بسترها و زمینه سازی ها انجام شود تا خود دانشجویان به مسائل فرهنگی و قداست شغل پزشکی ورود پیدا کنند تا مقداری افق نگاه ها بالاتر از مادیات بشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در دیدار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان، با بیان اینکه اهمیت دانشگاه علوم پزشکی بسیار بالاست، اظهار کرد: متخصصینی که در این دانشگاه پرورش پیدا می کنند سر و کارشان با جان و بهداشت انسان هاست و طبیعتاً انگیزه کار آنها فراتر از مسائل مالی است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه وضعیت موجود در جامعه مطلوب نیست، گفت: با توجه به وجود چنین وضعیتی، نیاز به کارهای فرهنگی بیشتر است چون با توجه به جوی که امروزه در جامعه ما حاکم است برخی ها فقط دنبال این هستند که ببینند کدام رشته تحصیلی درآمدزایی بیشتری دارد و به دنبال آن می روند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: بعضی ها به خاطر ایده آل نگری در رشته پزشکی در همان مقطع دیپلم مانده اند در حالی که اگر یک پله پایین تر می آمدند قطعاً در دانشگاه دولتی پذیرفته می شدند اما چنین نشده و در مقاطعی نهایتاً سر از اعتیاد و مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان پزشکی قداست این حرفه را درک کنند

دانشجویان پزشکی قداست این حرفه را درک کنند