مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 14:482019-09-21سياسي

بهبود ورود سرمایه گذاران به بافت تاریخی شیراز


رییس سازمان نظام مهندسی استان فارس ضمن اشاره به بهبود روند سرمایه گذاری و ورود سرمایه گذار به بافت تاریخی فرهنگی شیراز، ضرورت ورود جدی نظام مهندسی در قالب کارگروه های تخصصی برای رفع معایب و ارتقاء کیفیت پروژه های اجرا شده را یادآور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه فارس، مرتضی سیف زاده شنبه 30 شهریور در حاشیه بازدید چند ساعته برخی اعضای هیئت رییسه نظام مهندسی فارس از بافت تاریخی فرهنگی شیراز، گفت: انجام بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات تخصصی مرتبط با بافت تاثیرگذار بوده و سازمان نظام مهندسی آماده هم افزایی و مشارکت در راستای ارتقاء کیفیت بناها و کارکردهای بافت تاریخی و فرهنگی شیراز است.

او گفت: در سالیان اخیر همواره در بافت های تاریخی مرمت بناها مورد توجه بوده که درجای خود باید بررسی و ارزیابی شود اما اکنون که توجه و ورود سرمایه گذاران به بافت تاریخی فرهنگی شیراز روندی افزایشی دارد، اهمیت دادن به ابعاد مختلف یک پروژه در مقیاس های مختلف چه از نظر معماری ابنیه چه شهرسازی بافت و فضاهای شهری ضرورت دارد.

سیف زاده با بیان اینکه اقدامات مثبت فراوانی در بخش های مورد بازدید بافت تاریخی فرهنگی شیراز انجام شده است، گفت: در عین حال شاهد ترافیک ماشین و عبور آب های سطحی یا سایر موارد فنی مهندسی بودیم و بر خود وظیفه و لازم می دانیم که ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود ورود سرمایه گذاران به بافت تاریخی شیراز

بهبود ورود سرمایه گذاران به بافت تاریخی شیراز