مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 14:282019-09-21سياسي

شرکت 150 هزار دانشجو در مراحل مختلف مسابقات قرآن و عترت


رییس دانشگاه قم از برگزاری جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان سراسر کشور در قم در مهرماه سال جاری خبرداد و گفت: شرکت 150 هزار دانشجو در مراحل مختلف مسابقات قرآن و عترت دانشجویان شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه قم و به نقل از ستاد خبری سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور اعضای برگزارکننده جشنواره ملی قرآن کریم دانشجویان سراسر کشور امروز 30 شهریور با حضور در دفتر آیت‎الله علوی گرگانی به ارایه گزارشی از فعالیت‎های این جشنواره پرداختند.

در ابتدای این دیدار حجت‎الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، رییس دانشگاه قم گفت: دانشگاه قم در اوایل انقلاب به امر شهیدان بهشتی و باهنر با کمک و مساعدت حوزه علمیه و جامعه مدرسین و به ریاست مرحوم آیت ‏الله قاضی خرم آبادی تاسیس شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری قرآنی دانشجویان کشور در این دانشگاه افزود: دانشجویان سراسر کشور به شکل گسترده‎ای در فنون گسترده قرآنی فعالیت می‎کنند و هرساله نیز جشنواره ای دارند که امسال این جشنواره در دانشگاه قم برگزار می‎شود.

وی گفت: آیت‎الله علوی گرگانی از ابتدا از علمایی بودند که در کنار درس، استاد اخلاقی شایسته بودند و همه را به همگرایی و پیوندهای قلبی جامعه ایمانی سوق می‎دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 150 هزار دانشجو در مراحل مختلف مسابقات قرآن و عترت

شرکت 150 هزار دانشجو در مراحل مختلف مسابقات قرآن و عترت