مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 12:482019-09-21اقتصادي

افزایش 21 درصدی صادرات پوشاک در سال 97


با توجه به سابقه خوب بخش نساجی در کشور، احیای میز ملی آن دارای ضرورت بوده و این اقدام در راستای برنامه راهبردی وزارت صمت در خصوص توسعه صنعت نساجی و تولید پوشاک در داخل کشور است.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به سابقه خوب بخش نساجی در کشور، احیای میز ملی آن دارای ضرورت بوده و این اقدام در راستای برنامه راهبردی وزارت صمت در خصوص توسعه صنعت نساجی و تولید پوشاک در داخل کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی اظهار کرد: ذیل محورهای هفتگانه فعالیتهای وزارت صنعت، معدن و تجارت به بخش نساجی، پوشاک و همچنین تولید کفش نگاه ویژه ای شده است.

وی افزود: نساجی از جمله صنایع با قدمت و دارای تاریخچه ای پر افتخار در صنعت کشورمان بوده که حتی مورد توجه و تجلیل سایر ملل نیز قرار گرفته است، از این روی عنایت ویژه به این صنعت مهم در دستور کار وزارت صمت قرار دارد.

رحمانی با اشاره به این نکته که پوشاک از جمله تولیداتی بوده که واردات قاچاق آن با کاهش خوبی مواجه شده است، ادامه داد: خوشبختانه در سوی مقابل آمارها نشان دهنده رشد خوب صادرات صنعت پوشاک کشور در سال 97 در مقایسه با 96 دارد که با افزایش 21 درصدی مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 21 درصدی صادرات پوشاک در سال 97

افزایش 21 درصدی صادرات پوشاک در سال 97