مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 12:182019-09-21بين الملل

جانسون در نیویورک درباره ایران رایزنی می کند


بنابر گزارش یک رسانه انگلیسی نخست وزیر این کشور قرار است در نیویورک در دیدارهایش با رهبران جهان درباره موضوعاتی ازجمله ایران گفت وگو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته نشریه استاندارد، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز یک شنبه به منظور شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل وارد نیویورک می شود.

وی در جریان این سفر با رهبران جهان، ازجمله دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد که انتظار می رود درباره موضوعات مختلف شامل برگزیت، تغییرات اقلیمی، افغانستان و ایران رایزنی کند.

بنا بر اعلام استاندارد، جانسون همچنین در قالب تروییکای اروپایی دیداری با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه خواهد داشت و طی این دیدار درباره حملات اخیر به تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان گفت وگو می کند.

شنبه گذشته تاسیسات نفتی عربستان هدف حمله پهپادی و موشکی از سوی یمن قرار گرفت که نیروهای انصارلله مسئولیت آن را بر عهده گرفتند اما مقامات آمریکایی و سعودی ایران را به دست داشتن در آن متهم می کنند.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران به طور جدی این اتهامات را رد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ضمن رد ادعاهای آمریکایی ها و مقامات سعودی مبنی بر دخالت ایران در حملات اخیر به تأسیسات نفتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون در نیویورک درباره ایران رایزنی می کند

جانسون در نیویورک درباره ایران رایزنی می کند