مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 10:082019-09-21سياسي

برگزاری یادواره 32 شهید روستای سورتچین رزن


یادواره 32 شهید روستای سورتچین از توابع شهرستان رزن برگزار شد، این روستا با 400 نفر جمعیت 32 شهید دارد که در استان همدان نمونه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه همدان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در این مراسم، با بیان اینکه شهدا با علم،آگاهی و ایثار جان خود مملکت را بیمه کرده اند، گفت: پدران و مادران شهدا بالاترین نقش را در تربیت شهیدان داشتند.

مصطفی آزادبخت ادامه داد: به چشم خود دیده ام مادران، خواهران و همسران جوان با اشک شوق فرزندان، برادران و همسران خود را راهی جبهه می کردند بنابراین جایگاه این افراد اگر بالاتر از شهدا نباشد، پایین تر نیست.

وی با بیان اینکه اگر دشمن نمی تواند نگاهی به سرزمین ما بیندازد، به علت فرهنگ و ایثار شهداست که این شهیدان برای ما رقم زده اند، خاطرنشان کرد: 45 کشور دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی را زمین گیر کنند، شرق و غرب بر اثر این موضوع با هم اتفاق نظر داشتند که خوشبختانه محقق نشد.

آزادبخت با اشاره به اینکه شهیدان به فرهنگ عاشورایی و ولی فقیه پناه بردند، گفت: ما نیز در ادامه راه شهدا یک راه بیشتر نداریم و آن تبعیت محض و آگانه از ولی فقیه است.

اگر دین را شناختیم به طور قطع می توانیم راه شهیدان را ادامه دهیم و موفق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 32 شهید روستای سورتچین رزن

برگزاری یادواره 32 شهید روستای سورتچین رزن