مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 09:482019-09-21سياسي

اعاده قریب 185 هکتار از اراضی ملی به بیت المال در یزد


نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: 184 هکتار و 800 متر از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش دو هزار و 500 میلیارد ریال در پنج ماه نخست سال جاری به بیت المال اعاده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه یزد، غلامعلی دهشیری رییس دادگستری استان یزد در این رابطه افزود: بیش از 147 پرونده در این خصوص طرح شده که 48 فقره پرونده منتهی به صدور رأی شده است.

وی اظهار کرد: از مجموع اراضی اعاده شده به بیت المال 154 هکتار متعلق به راه و شهرسازی و 30 هکتار و 800 متر از این اراضی در تولیت منابع طبیعی بوده است.

این مقام قضایی، تعداد متهمین پرونده‏ های رسیدگی شده را 83 نفر اعلام و بیان کرد: در خصوص شش مورد از اراضی حکم قلع و قمع اجرا شد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی ضمن احترام به مالکیت خصوصی افراد، از اموال عمومی و بیت المال صیانت می‎کند و اجازه نخواهد داد تا برخی افراد سودجو و فرصت طلب به طُرق مختلف مقاصد شوم خود در زمین خواری و تعدی به اموال بیت المال را دنبال کنند.

رییس کل دادگستری استان تأکید کرد: نمایندگان حقوقی ادارات متولی در امور اراضی باید با اشراف کامل و دفاع متقن در دادگاه روبروی افرادی که به هر روش و دستاویزی چنگ می‎زنند تا به اموال عمومی و بیت المال دستبرد بزنند، بایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعاده قریب 185 هکتار از اراضی ملی به بیت المال در یزد

اعاده قریب 185 هکتار از اراضی ملی به بیت المال در یزد