مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 02:132019-09-20سياسي

رئوفیان: اصولگریان معیارشان در شایسته سالاری، جناحی است یا شرعی؟


در زمینه انتخابات تمام استان ها و دفاتر خود در شهرستان ها را به کار گرفته ایم و از اعضای شورای مرکزی خواسته ایم تا نظرات خود درباره چگونگی فعالیت در انتخابات را به ما عرضه کنند تا ما با لیست مشخص و افراد معین وارد عرصه رقابت شویم.

- دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: در زمینه انتخابات تمام استان ها و دفاتر خود در شهرستان ها را به کار گرفته ایم و از اعضای شورای مرکزی خواسته ایم تا نظرات خود درباره چگونگی فعالیت در انتخابات را به ما عرضه کنند تا ما با لیست مشخص و افراد معین وارد عرصه رقابت شویم.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین فعالیت های تشکل متبوعش برای حضور در انتخابات مجلس اظهار کرد: حزب اسلامی ایران زمین با توجه به اینکه انتخابات را بهار کار خود می داند، وجهه همت خود را تماماً متوجه تحقق استراتژی حضور حداکثری رای دهندگان پای صندوق های رأی قرار داده است و درباره سایر موضوعات مرتبط با انتخابات هم کار خود را شروع کرده است.

وی ادامه داد: ما ستاد انتخاباتی مان را در حزب تشکیل داده ایم و نمایندگانی را از استان هایی شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی کشور در آن گردهم آورده ایم که با حضور دو نفر از اعضای شورای مرکزی در آن، تعداد اعضای این ستاد به هفت نفر می رسد و این ستاد هم با تنظیم و ارائه اطلاعیه شماره یک ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رئوفیان: اصولگریان معیارشان در شایسته سالاری، جناحی است یا شرعی؟

رئوفیان: اصولگریان معیارشان در شایسته سالاری، جناحی است یا شرعی؟