مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 شهریور 1398 ساعت 02:032019-09-20سياسي

این ویروس های عفونت زا...!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان نوشت: در فاصله کوتاهی بعد از رحلت رسول خدا(ص)، - حذف نام شهدا از کوچه ها و خیابان ها و برخی از معابر که اخیرا شاهد آن بوده ایم را نمی توان و نباید سرسری گرفت و از کنار آن با بی خیالی عبور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان نوشت: در فاصله کوتاهی بعد از رحلت رسول خدا(ص)، منافقانی که در انتظار آن روز گوش خوابانده بودند، فرصت را مناسب یافتند و حرکت خزنده ای را برای محو آثار و نشانه هایی که لازمه تداوم اسلام ناب محمدی(ص) -ولایت- بود آغاز کردند.

در اولین گام نقل و نوشتن احادیث و روایات را ممنوع اعلام کردند.

بهانه این بود که می خواهند از آمیختگی احادیث با قرآن جلوگیری کنند و مسلمانان به منبعی غیر از قرآن مشغول نشوند! این ترفند در حالی بود که دستور مراجعه به احادیث در جای جای کلام خدا آمده بود که به آسانی قابل مراجعه است.

ممنوعیت نقل احادیث بیش از صد سال و تا دوران عمربن عبدالعزیز ادامه یافت.

در این فاصله زمانی طولانی اگرچه برخی از دلدادگان وفادار به اسلام ناب محمدی(ص) به جمع آوری و کتابت پنهان احادیث مشغول بودند ولی ممنوع بودن نقل و نوشتن آن، به مردم اجازه نمی داد تا از واقعیات با خبر شوند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این ویروس های عفونت زا...!

این ویروس های عفونت زا...!