مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 13:432019-09-20اجتماعي

یک سوم مدارس استان نیاز به بازسازی دارند


حدود یک سوم از مدارس استان نیاز به بازسازی دارند که اداره آموزش و پرورش به تنهایی توان رسیدگی به آن را ندارند، - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: حدود یک سوم از مدارس استان نیاز به بازسازی دارند که اداره آموزش و پرورش به تنهایی توان رسیدگی به آن را ندارند، به همین منظور فعالیت نهضت بزرگ مدرسه سازی توسط خیرین نیک اندیش اوج گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمد اعتدادی ظهر امروز به مناسبت آغاز ماه مهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان، اولویت اصلی آموزش و پرورش را اجرای سند تحول بنیادین دانست و اظهار کرد: بر اساس این سند، چرخش های اصلی باید در این نهاد شکل گیرد تا به نهادی فرهنگی و تربیت پذیر تبدیل شود.

رییس کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: در حالی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنیم که 37 هزار و 500 کلاس درس در 7040 واحد آموزشی و 229 مدرسه استثنایی فعالیت خواهند کرد و 836 هزار دانش آموز دختر و پسر در پایه های تحصیلی دوازده گانه مشغول به تحصیل خواهند بود.

وی ادامه داد: سال تحصیلی پیش رو با بیش از 57 هزار مدرس از معلمان حق التدریس، بازنشسته، سرباز معلمان و معلم های رسمی آغاز می شود و 84 هزار و 200 دانش آموز در پایه اول ابتدایی تحصیل خود را در سیستم آموزش و پرورش آغاز خواهند کرد که این آمار نسبت به سال گذشته 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم مدارس استان نیاز به بازسازی دارند

یک سوم مدارس استان نیاز به بازسازی دارند