مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 10:482019-09-20دانش

مهلت ثبت نام در یازدهمین رویداد استارتاپ تریگر تا 10 مهرماه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، شتاب دهنده ی شریف در فصل پاییز یازدهمین رویداد استارتاپ تریگر را با همکاری شتاب دهنده ی تخصصی سیناپس در حوزه ی IVD یا صنعت تشخیص آزمایشگاهی و با موضوعات میکروفلوییدیک، - ثبت نام در یازدهمین رویداد استارت آپ تریگر از 23 شهریور آغاز و تا 10 مهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، شتاب دهنده ی شریف در فصل پاییز یازدهمین رویداد استارتاپ تریگر را با همکاری شتاب دهنده ی تخصصی سیناپس در حوزه ی IVD یا صنعت تشخیص آزمایشگاهی و با موضوعات میکروفلوییدیک، POCT، گلوکومتر و بیوسنسور برگزار می کند.

دانشجویان، فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاه و یا کسانی که دانش و یا مهارت در این حوزه دارند، می توانند تا 10 مهرماه ثبت نام نمایند؛ همچنین، شرکت کنندگان فقط شامل اعضای دانشگاه صنعتی شریف نیستند و از سایر دانشگاه ها و مجموعه ها نیز می توانند ثبت نام کنند.

گفتنی است، تیم های برگزیده جوایز نقدی دریافت نموده و همچنین روند ورود به مراحل پیش شتاب دهی و شتاب دهی در شتاب دهنده ی شریف برای آن ها فراهم خواهد شد؛ سایر تیم ها نیز مورد ارزیابی این شتاب دهنده قرار می گیرند.

همچنین گواهینامه ی حضور از سمت دانشگاه صنعتی شریف به تمامی شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در یازدهمین رویداد استارتاپ تریگر تا 10 مهرماه است

مهلت ثبت نام در یازدهمین رویداد استارتاپ تریگر تا 10 مهرماه است