مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 شهریور 1398 ساعت 08:582019-09-20سياسي

کاش به اندازه تبلیغ پفک، برای محیط زیست هم تبلیغ می کردند


معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به معضل پسماند بویژه در شهرهای شمالی کشور، گفت: مازندران دیگر جایی برای دفن زباله ندارد؛ - کاش به اندازه تبلیغ پفک، برای محیط زیست هم تبلیغ می کردند معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به معضل پسماند بویژه در شهرهای شمالی کشور، گفت: مازندران دیگر جایی برای دفن زباله ندارد؛ اگر برای پسماند شهرهای شمالی کشور چاره اندیشی نکنیم، علاوه بر عدم حضور گردشگر باید شاهد کوچ مردم ساکن در این شهرها نیز باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر دانشیان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین، اظهار کرد: اهمیت محیط زیست بر کسی پوشیده نیست و در بحث حفاظت از این نعمت کوتاهی و در حق نسل های آینده جفا کرده ایم و در حقیقت امانت دار خوبی نبوده ایم.

وی با اشاره به اینکه سازمان و مناطق متعلق به محیط زیست مظلوم واقع شده اند، تصریح کرد: هنوز بسیاری از مسئولین با محیط زیست آشتی نکرده اند و باید توجه کرد که محیط زیست برای این دولت و آن دولت نیست و در حقیقت نتوانسته ایم از این میراث گران بها به نحو احسن مراقبت کنیم.

معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست افزود: باید دید که در پروژه قزوین-الموت-تنکابن چه بلایی بر سر محیط زیست آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش به اندازه تبلیغ پفک، برای محیط زیست هم تبلیغ می کردند

کاش به اندازه تبلیغ پفک، برای محیط زیست هم تبلیغ می کردند