مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 23:082019-09-19سياسي

برگزاری کنفرانس بین المللی مسیر معنویت و گفت وگوی ادیان جاده ابریشم


دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با اشاره به رقابت شدید کشورها در بحث جاده ابریشم گفت: دومین کنفرانس بین المللی مسیر معنویت و گفت وگوی ادیان جاده ابریشم در حاشیه همایش جهانی راه ابریشم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه همدان و به نقل از کمیته اطلاع رسانی همایش بین المللی راه ابریشم، حجت الله ایوبی اظهار کرد: در بحث جاده ابریشم رقابت شدیدی بین کشورهای مختلف وجود دارد و در سال های اخیر کشور چین در این زمینه موفق بوده و چند سال است این کشور بسیاری از پروژه هایش را با برند جاده ابریشم مطرح می کند حتی بسیاری از موسسات فیلمسازی برای گرفتن اعتبار از دولت از این برند استفاده می کنند وی افزود: کشورهای دیگر نیز از جاده ابریشم برای توسعه شهرها و ایجاد گردشگری و رونق استفاده می کنند به همین علت در یونسکو بخشی ویژه به نام جاده ابریشم ایجاد شده است.

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با اشاره به میزبانی برخی کشورها از جمله چین، اسپانیا، عمان و ازبکستان از کنفرانس ملی راه ابریشم و دشواری در گرفتن میزبانی این رویداد بیان کرد: مراحل متعددی طی شد تا در نهایت میزبانی اجلاس بین المللی راه ابریشم به ایران رسید.

ایوبی عنوان کرد: در داخل کشور همت برای گرفتن این میزبانی ها وجود ندارد و معتقدم ایران می تواند با توجه به امکانات شهرهای مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس بین المللی مسیر معنویت و گفت وگوی ادیان جاده ابریشم

برگزاری کنفرانس بین المللی مسیر معنویت و گفت وگوی ادیان جاده ابریشم