مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 14:532019-09-19سياسي

دریادار سیاری: دشمن جرات نگاه چپ به ایران مقتدر را ندارد


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: دشمن با همه تجهیزات و امکانات عظیم خود جرات نگاه چپ به اقتدار ایران را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در اجلاسیه امیران و 1400 شهید ارتش استان مرکزی که ذیل کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع مقدس از محرم اندیشه گرفت و با تاکتیک و شعار عاشورا پیش رفت، افزود: شهدای کربلا الگوی رزمندگان و شهدای دفاع مقدس بودند و جوانان ما از کربلا درس ایثار گرفتند.

با آموزه های کربلا دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و اگر کربلا نبود این چنین ایثار و فداکاری اقشار مختلف بویژه جوانان را شاهد نبودیم .

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر زنده نگهداشتن یاد شهدا تصریح کرد: این تاکیدات به این معناست که دشمن امروز با جنگ نرم می خواهد ارزش های ما را بگیرد، جامعه را استحاله کند، سبک زندگی ما را تغییر دهد، نام شهدا و آموزه های دفاع مقدس را از بین ببرد، اما ما اجازه نخواهیم داد که گرد و غبار فراموشی بر یاد و خاطره شهدا بنشیند .

وی تاکید کرد: کسانی که کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی را ترتیب داده اند بدانند که کار ارزشمندی را به انجام رسانده اند، دشمن می خواهد ارزش های ما را از ما بگیرد و در واقع برگزاری چنین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار سیاری: دشمن جرات نگاه چپ به ایران مقتدر را ندارد

دریادار سیاری: دشمن جرات نگاه چپ به ایران مقتدر را ندارد