مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 13:532019-09-19ورزشي

اداره ورزش و جوانان ملایر 6 ماه بدون مدیر اداره می شود


فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مدت 6 ماه است اداره ورزش و جوانان ملایر بدون مدیر اداره شده و در بلاتکلیفی به سر می برد، تأکید کرد: باید مدیرکل ورزش و جوانان همدان در اسرع وقت با هماهنگی ما، - فرد مناسبی را برای اداره ورزش و جوانان ملایر معرفی کند و این وضعیت باید زودتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه همدان، قدرت الله ولدی پنجشنبه 28 شهریورماه در جلسه شورای اداری ملایر که در بخش سامن با حضور مدیران اجرایی ملایر برگزار شد، تصریح کرد: شرط بنده این است هر فردی که برای این حوزه انتخاب می شود، باید ساکن این شهر باشد چرا که پروازی بودن مدیران معنا و مفهومی ندارد و اگر مدیری پذیرفت که در ملایر فعالیت کند، باید با تمام وجود آن را قبول کرده و با خانواده در شهرستان حضور یابد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود فعالیت و مدل آوری قهرمانان و ورزشکاران ملی و بین المللی در ملایر و اعتبارات خوبی که برای این حوزه گذاشته ایم، وضعیت ورزش و جوانان ملایر مساعد نبوده و شایسته نیست که 6 ماه این حوزه بدون مدیر باشد.

ولدی همچنین از روند اجرایی ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر انتقاد و اظهارکرد: با وجود اینکه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای این طرح آماده تخصیص داده شده اما تا کنون یک ریال هم جذب و هزینه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره ورزش و جوانان ملایر 6 ماه بدون مدیر اداره می شود

اداره ورزش و جوانان ملایر 6 ماه بدون مدیر اداره می شود