مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 13:482019-09-19سياسي

ششمین جلسه هیئت عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، ششمین جلسه هسته عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، - در ششمین جلسه هیئت عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی در سال 98 به بررسی و تصویب شرح وظایف هر یک از معاونت های این انجمن، در شش ماهه ی دوم سال جاری پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، ششمین جلسه هسته عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، با حضور حجت الله عبدالملکی، قائم مقام انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، معاونین، مدیر کل ها و فرماندهان جبهه ها، 28 شهریورماه، برگزار شد.

در این جلسه، مصوبات جلسه قبل که شامل ارائه شرح وظایف اداره کل ها و جبهه ها، پیشنهاد سه عملیات اصلی و اجرایی تا پایان سال 98 توسط اداره کل ها و جبهه ها و معرفی 4 نفر به عنوان اعضای پیشنهادی به هیئت عامل بود، مورد بررسی قرار گرفت.

بر این اساس، هر یک از مدیران ادارات و فرماندهان جبهه ها به شرح وظایف و عملیات اجرایی پیشنهادی اداره خود تا پایان اسفندماه پرداختند و سپس برنامه ها توسط عبدالملکی و عباسی به عنوان دبیر هیئت عامل، نقد و بررسی شد.

همچنین برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر نشست مجمع عمومی که روز پنجشنبه، 4 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین جلسه هیئت عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی برگزار شد

ششمین جلسه هیئت عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی برگزار شد