مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 13:482019-09-19پزشكي

تولد اولین نوزاد بارداری از طریق IVF مرکز ناباوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان


تولد اولین نوزاد بارداری از طریق IVF مرکز ناباوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واقع در مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس با موفقیت به انجام رسید.

- تولد اولین نوزاد بارداری از طریق IVF مرکز ناباوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واقع در مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس با موفقیت به انجام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تولد در صبحگاه 28 شهریورماه در بیمارستان دولتی خلیج فارس انجام شد.

یک متخصص زنان و فلوشیپ نازایی مرکز ناباروری دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه این اولین مورد از تولد از طریق بارداری با IVF پس از راه اندازی این مرکز در مجتمع پیامبر اعظم(ص) است، گفت: بیمار خانم 34 ساله ای که 13 سال پیش ازدواج کرده بود و حدود پنج سال سابقه نازایی داشته است.

دکتر مریم عزیزی با اشاره به اینکه ivf یکی از روش های پیشرفته در درمان نازایی در مواردی که به روش های معمول جواب نمی دهد، اظهار کرد: برای درمان نازایی روش های درمان مختلفی داریم که بر اساس شرایط بیمار از درمان های اولیه به سمت درمان های پیشرفته تر انتخاب می کنیم.

این متخصص زنان و فلوشیپ نازایی بیان کرد: این بیمار حدود 5 سال نازایی داشت که به روش های معمول مثل IUI و روش های دیگر جواب نداده بود و نهایتاً با استفاده از IVF موفق به بارداری شد که خوشبختانه با موفقیت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد اولین نوزاد بارداری از طریق IVF مرکز ناباوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

تولد اولین نوزاد بارداری از طریق IVF مرکز ناباوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان