مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 13:032019-09-19سياسي

واکنش ها به انتقال اسنادِ اصفهان


تا پیش از فرارسیدن ماه مهر، بیش از دو میلیون برگ از اسناد اصفهان به دلیلِ پر شدن مخازن به تهران منتقل می شود، در حالی که می توان به راحتی با خرید چند کانکس به صورت موقت تا ایجاد یک مخزن جدید، - از انتقال این اسناد جلوگیری کرد اما به گفته مدیر مرکز اسناد اصفهان هیچ مسئولی تاکنون قدمی برای رفع این مشکل بر نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزهای ابتدایی شهریورماه 97 ، مختار باقری، مدیر سابق مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید گفت: متأسفانه خیلی از دستگاه ها نمی دانستند که باید اسنادشان را به ما بسپارند و اقدام به امحای آن می کردند اما با کارگاه هایی که در دانشگاه پیام نور برگزار کردیم، ضرورت حفظ این اسناد را آموزش دادیم و امیدواریم که در مراحل بعدی، مدیریت جدید این مجموعه مراحل انتقال اسناد به سازمان را پیگیری کند.

مدیر فعلی مرکز اسناد و کتابخانه ملی اصفهان، آن قدر پیگیر این ماجرا شد که طبق آمار اعلام شده، حجم ورودی اسناد به این مرکز فقط در یک سال اخیر برابر با 15 سال گذشته بوده و از سال گذشته تاکنون 30 هزار برگ سند به مرکز اسناد اصفهان اهداشده است.

نهادهای دولتی نیز چهار هزار سند خود را به جای امحا به این مرکز سپرده اند اما رشد چشمگیر فرهنگ توجه به اسناد که می شد برای آن جشنی باشکوه گرفت، اکنون به مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به انتقال اسنادِ اصفهان

واکنش ها به انتقال اسنادِ اصفهان