مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 11:532019-09-19سياسي

این که ایران امنیت مناسبی دارد یک ادعا نیست


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با بیان این که «اگر مردم در اقتصاد، امنیت، سیاست و .

حضور نداشته باشند ما هرگز موفق نخواهیم بود»، - فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با بیان این که اگر مردم در اقتصاد، امنیت، سیاست و .

حضور نداشته باشند ما هرگز موفق نخواهیم بود ، گفت: فرهنگ نیز در ایجاد امنیت موثر است و همچنین اگر اقتصاد و معیشت مردم را تامین نکنیم امنیت نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد مارانی در سومین گردهمایی علماء و سران طوایف جنوب و شرق استان با حضور معاون قوه قضاییه اظهار کرد: این همایش ها باعث ایجاد وحدت، امنیت، برادری و همدلی در مجموعه ها خواهد بود.

تا زمانی که نعمتی را از دست ندهیم درک نمی کنیم که چه نعمتی داشته ایم ؛ لذا انسان تا زمانی که در امنیت و آسایش زندگی می کند شاید این نعمت را درک نکند و اینکه ایران امنیت مناسبی دارد یک ادعا نیست.

وی درباره امنیت در جنوب شرق استان کرمان نیز بیان کرد: از دورترین نقاط به این مناطق سفر می کنند از نظر امنیت مشکلی ندارند اما در بسیاری از کشورها همچون آمریکا، فرانسه و .

این امنیت وجود ندارد.

وی با برشمردن ارکان امنیت پایدار اظهار کرد: مردم و جامعه یکی از ارکان امنیت پایدار هستند و اگر در جنوب شرق کشور برای ایجاد امنیت از مردم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این که ایران امنیت مناسبی دارد یک ادعا نیست

این که ایران امنیت مناسبی دارد یک ادعا نیست