مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 15:182019-09-18ورزشي

ایجاد اتاق های تندرستی در تمام سراهای دانشجویی ملکی دانشگاه ها


رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به ایجاد اتاق های تندرستی در تمام سراهای دانشجویی ملکی دانشگاه ها گفت: در راستای افزایش شور و نشاط و رفع مشکل کم تحرکی دانشجویان، - سرانه فضای ورزش دانشجویی و امکانات ورزشی دانشگاه ها توسعه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی صدیقی امروز (چهارشنبه) در مراسم چهارمین بزرگداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، گفت: در حوزه ورزش در 6 سال اخیر تلاش های زیادی در ابعاد مختلف صورت گرفته است که یکی از این برنامه ها تلاش برای شناخت و ارزیابی وضعیت جسمی و تندرستی دانشجویان است.

وی افزود: در حوزه روان شناسی و آسیب های اجتماعی، چند سالی است که طرح پژوهشی سیمای زندگی دانشجویی انجام می شود و بر اساس نتایج آن، طرح های مداخله ای کاهش آسیب های اجتماعی در دانشگاه ها به اجرا درآمده است.

دکتر صدیقی با بیان اینکه در حوزه جسمانی و تندرستی نیز باید طرح های پژوهشی علمی انجام شود، خاطرنشان کرد: پایش سلامت و تندرستی دانشجویان را اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان پیگیری می کند و برای انجام آن تاکنون در 71 دانشگاه مرکز پایش سلامت و تندرستی راه اندازی شده است و ما امیدواریم تا سال آینده در تمام دانشگاه ها، مرکز پایش تندرستی راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اتاق های تندرستی در تمام سراهای دانشجویی ملکی دانشگاه ها

ایجاد اتاق های تندرستی در تمام سراهای دانشجویی ملکی دانشگاه ها